Szállítási feltételek
Az Ön által megrendelt termékeket a GLS Magyarország (GLS) Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja ki Magyarország területére, vagy az IZI Pakk Túraútvonal-on a Szállító (feltételek lentebb), az Ön által megadott szállítási címre, 2-5 munkanapon belül (IZI Pakk Túraútvonal esetében 1-14 napon beül), ha van raktárkészleten elérhető termék. A Kiszállítás történhet szombat és vasárnap kivételével a hét bármely munkanapján. Postai postafiókcímre nem kézbesítünk.
A szállítást szállítási költség terheli, mely az alábbiak alapján jelentkezik a rendelésén:
Megrendelt termékek összesített tömege |
Szállítási költség (bruttó összeg) házhoz szállítás és utánvétkezelés esetén |
0 – 4.99 kg | 1.790 Ft |
5 – 9.99 kg | 1.990 Ft |
10 – 14.99 kg | 2.190 Ft |
15 – 19.99 kg | 2.390 Ft |
20 – 24.99 kg | 2.690 Ft |
25 – 34.99 kg | 3.990 Ft |
35 – 49.99 kg | 4.990 Ft (több csomagban) |
50 – 500 kg | 14.990 Ft (több csomagban) |
Telefonszámunk: 06 62 670 808
Rendelését postai utánvét formájában is tudja fizetni, illetve a weboldalon és webáruházon feltüntetett egyéb fizetési módokon (pl. személyes átvétel az üzletben, IZI Pakk túraútvonalas utánvétes kiszállítással)
Felhívjuk a figyelmet, hogy csak a magyarországi szállítási címmel leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni!
Kiszállítás súlykorlátja 40 kg az e fölötti csomagokat megbontjuk és több csomagként küldjük, csomagok számától függően számlázzuk.
Házhoz szállítás esetén a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat és a GLS Hungary Futárszolgálat a partnerünk.
Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat esetén a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 – 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni:
http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes.
GLS Hungary Futárszolgálat esetén a Házhoz szállítás esetén a GLS Hungary Futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 – 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A futár a kiszállítást két alkalommal is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.
A Megrendelő a rendelés leadásakor a megjegyzés mezőbe feltűntethet a kézbesítő számára fontos információkat (pl.: almazöld ház, fehér kerítéssel). Amennyiben a szállítás idejéről és módjáról ír információt (pl.: csak 10:00 és 12:00 között kérem a szállítást), mi azt továbbadjuk a Postának, azonban azok teljesítéséért az Interprodukt-2004 Kft. felelősséget nem vállal.
Amennyiben a várható szállítási időpontban előreláthatólag Ön vagy egy, az Önnel egy háztartásban élő személy sem tudja átvenni csomagját, és szeretné szomszédját is feljogosítani a csomag átvételére, kérjük, rendelése feladásakor ezt jelezze munkatársainknak.
A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követő második kézbesítési kísérlet is benne van.
A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen, vagy az eredeti címen, de más időpontban kerül kézbesítésre.
Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre.
Ez esetben a Megrendelő köteles az eredeti futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni!
Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!
Átvétel
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem az Interprodukt-2004 Kft. nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
Mi az a „Túraútvonal”?
Az IZI Pakk Gasztro és Csomagolóanyag Centrumnak van saját, állandóan (hetente-kéthetente) megtett „túraútvonala”, melyek állomásain ingyenesen szállítunk.
A 25 000 Ft-ot meghaladó, Webáruházunkban leadott rendelések után Telefonos egyeztetés szükséges, ha a túraútvonalt érinti a rendelés által leadott szállítási cím. Telefonos kapcsolatfelvételre lesz szükség a rendelés után, hogy leegyeztessük a részleteket.
Irány a Webshop!Túraútvonal állomásai (ingyenes kiszállítással, 25 000 Ft-ot meghaladó rendeléssel):
- Algyő
- Ásotthalom
- Baja (minden második héten)
- Balástya
- Bordány
- Bácsalmás
- Csongrád
- Deszk
- Domaszék
- Ferencszállás
- Forráskút
- Hódmezővásárhely
- Jánoshalma
- Kecskemét
- Kiskundorozsma
- Kiskunfélegyháza
- Kiskunhalas
- Kiskunmajsa
- Kistelek
- Klárafalva
- Makó
- Mélykút
- Mórahalom
- Szank
- Szeged (telephely, üzlet)
- Szentes
- Zsombó
- Zákányszék
- Újszeged
- Üllés
Az IZI Pakk-os túraútvonal állomásaira ingyenes a szállítás (1 kg összterméksúly fölött és 25 000 Ft-ot meghaladó rendeléssel) állandó partnereinknek, viszont kérjük tájékozódjon a rendelés után, hogy pontosan melyik nap szállítunk az adott településre.
Nagyobb mennyiségű megrendelés esetén kérje egyedi árajánlatunkat! (Budapesti szállítás is lehetséges.)
Telefonszámunk: 06 62 670 808
Köszönjük!
1 komment
Pingback: A héten még van kiszállításunk. Kérlek adjátok le a rendelést mielőbb! – IZI Pakk