20 000 Ft-os rendelés felett, állandó partnereinknek

Szállítási feltételek

Az Ön által megrendelt termékeket a GLS Magyarország (GLS) Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja ki Magyarország területére, vagy az IZI Pakk Túraútvonal-on a Szállító (feltételek lentebb), az Ön által megadott szállítási címre, 2-5 munkanapon belül (IZI Pakk Túraútvonal esetében 1-14 napon beül), ha van raktárkészleten elérhető termék. A Kiszállítás történhet szombat és vasárnap kivételével a hét bármely munkanapján. Postai postafiókcímre nem kézbesítünk.

A szállítást szállítási költség terheli, mely az alábbiak alapján jelentkezik a rendelésén:

Megrendelt termékek         

összesített tömege

Szállítási költség (bruttó összeg)

házhoz szállítás és utánvétkezelés esetén

0 – 4.99 kg 1.579 Ft
5 – 9.99 kg 1.929 Ft
10 – 14.99 kg 2.129 Ft
15 – 19.99 kg 2.379 Ft
20 – 24.99 kg 2.619 Ft
25 – 34.99 kg 3.919 Ft
35 – 49.99 kg 6.859 Ft (több csomagban)
50 – 99.99 kg 9.909 Ft (több csomagban)
   

Telefonszámunk: 06 62 670 808 

Rendelését postai utánvét formájában is tudja fizetni, illetve a weboldalon és webáruházon feltüntetett egyéb fizetési módokon (pl. személyes átvétel az üzletben, IZI Pakk túraútvonalas utánvétes kiszállítással)

Felhívjuk a figyelmet, hogy csak a magyarországi szállítási címmel leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni!

Kiszállítás súlykorlátja 40 kg az e fölötti csomagokat megbontjuk és több csomagként küldjük, csomagok számától függően számlázzuk.

Házhoz szállítás esetén a  Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat és a GLS Hungary Futárszolgálat a partnerünk.

Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat esetén a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 – 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni:

http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes.

GLS Hungary Futárszolgálat esetén a Házhoz szállítás esetén a GLS Hungary Futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 – 17:00 között kísérli meg. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni. 

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A futár a kiszállítást két alkalommal is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.

A Megrendelő a rendelés leadásakor a megjegyzés mezőbe feltűntethet a kézbesítő számára fontos információkat (pl.: almazöld ház, fehér kerítéssel). Amennyiben a szállítás idejéről és módjáról ír információt (pl.: csak 10:00 és 12:00 között kérem a szállítást), mi azt továbbadjuk a Postának, azonban azok teljesítéséért az Interprodukt-2004 Kft. felelősséget nem vállal.

Amennyiben a várható szállítási időpontban előreláthatólag Ön vagy egy, az Önnel egy háztartásban élő személy sem tudja átvenni csomagját, és szeretné szomszédját is feljogosítani a csomag átvételére, kérjük, rendelése feladásakor ezt jelezze munkatársainknak.

A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követő második kézbesítési kísérlet is benne van.

A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen, vagy az eredeti címen, de más időpontban kerül kézbesítésre.

Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre.

Ez esetben a Megrendelő köteles az eredeti futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni!

Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!


Átvétel

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem az Interprodukt-2004 Kft. nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

Mi az a “Túraútvonal”?

Az IZI Pakk Gasztro és Csomagolóanyag Centrumnak van saját, állandóan (hetente-kéthetente) megtett “túraútvonala”, melyek állomásain ingyenesen szállítunk.

A 20 000 Ft-ot meghaladó, Webáruházunkban leadott rendelések után Telefonos egyeztetés szükséges, ha a túraútvonalt érinti a rendelés által leadott szállítási cím. Telefonos kapcsolatfelvételre lesz szükség a rendelés után, hogy leegyeztessük a részleteket.

Irány a Webshop!

 

Túraútvonal állomásai (ingyenes kiszállítással, 20 000 Ft-ot meghaladó rendeléssel):

  • Algyő
  • Ásotthalom
  • Baja (minden második héten)
  • Balástya
  • Bordány
  • Budapest (X. kerületig)
  • Bácsalmás
  • Csongrád
  • Deszk
  • Domaszék
  • Ferencszállás
  • Forráskút
  • Hódmezővásárhely
  • Jánoshalma
  • Kecskemét
  • Kiskundorozsma
  • Kiskunfélegyháza
  • Kiskunhalas
  • Kiskunmajsa
  • Kistelek
  • Klárafalva
  • Makó
  • Mélykút
  • Mórahalom
  • Szank
  • Szeged (telephely, üzlet)
  • Szentes
  • Zsombó
  • Zákányszék
  • Újszeged
  • Üllés

Az IZI Pakk-os túraútvonal állomásaira ingyenes a szállítás (1 kg összterméksúly fölött és 20 000 Ft-ot meghaladó rendeléssel) állandó partnereinknek, viszont kérjük tájékozódjon a rendelés után, hogy pontosan melyik nap szállítunk az adott településre.

Telefonszámunk: 06 62 670 808

Köszönjük!

Irány a Webshop!

1 comment

  1. Pingback: A héten még van kiszállításunk. Kérlek adjátok le a rendelést mielőbb! – IZI Pakk

Hozzászólás

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..